مصاحبه آرشیو خبر ها
یووه روحش را گم کرده بود

یووه روحش را گم کرده بود

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی تیم یوونتوس ایتالیا در جدید ترین صحبت های خود به نتایج بد ابتدای فصل یووه اشاره کرد و در این مورد توضیحاتی داد. وی در این مورد گفت:

"جدا از مصدومیت ها، آمدن بازیکنان جدید و فروش ها ، بعد از فصل فوق العاده ای که داشتیم و پیروزی در سوپرکاپ در ماه آگوست ، جوی ایجاد شد که به نظر می رسید که یوونتوس باید تمام بازی هایش را 3 - 0 پیروز شود."

"من بعد از یک بازی های دوستانه در تابستان گفتم : این همه تعریفی که شما [ مطبوعات ] از تیم می کنید را دوست ندارم. یوونتوس باید بجنگد ، رنج بکشد و برای پیروزی ها دوندگی کند. و ما این روحیه را از دست دادیم. بعد از چهار سال که یوونتوس همه چیز را برد ، یک افت فشار طبیعی و مورد انتظار بود. ما در فصل گذشته انرژی ذهنی و بدنی بی اندازه ای خرج کردیم. در آن لحظات شما متوجه نمی شوید ، چون در هیجان اشتیاقتان هستید اما برای اولین بار در تمام طول مدت مربی گری ام ، بعد از فینال برلین ، من تلفنم را خاموش کردم و برای یک ماه فوتبال را کنار گذاشتم و به همین دلیل برای من هم شروع دوباره سخت بود."

"من همیشه گفته ام که تیم یکدست نیست، ما هنوز داریم تلاش می کنیم که گروه یکدستی شویم. بازیکنان باید خو بگیرند ، با وضعیت آشنا شوند ، به فشار عادت کنند و بهترین فرم فیزیکی و ذهنی را پیدا کنند."


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: